Welkom

HSV Heusden is een fusievereniging die voortkomt uit HHV de Parelvissers, HSV Haarsteeg, HSV de Hut en HSV Vissersgeduld en behartigt de belangen van zo'n 2000 hengelsportvissers.

Hiermee is het de grootste vereniging van de gemeente Heusden en biedt het haar leden de mogelijkheid te vissen op (bijna) al het water gelegen binnen deze gemeente.

LID WORDEN?!
Klik op onderstaande afbeelding of kijk onder kop 'vergunningen'

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Uitslag afsluitende witviswedstrijden 9 en 10 oktober

Okt 2021

In het weekend van 9 (Maas) en 10 (Drongelens Kanaal) oktober zijn de laatste twee witviswedstrijden van dit kalenderjaar gevist. De uitslag kunt u inzien door op 'lees verder' te klikken. Ondanks dat door Corona een deel van het wedstrijdschema is komen te vervallen zijn er toch behoorlijk wat wedstrijden wél doorgegaan én is er een Sportvisser van het Jaar 2021! De prijsuitreiking hiervan zal plaatsvinden tijdens de Algemene Ledenvergadering op vrijdagavond 29 oktober in de Remise te Drunen. Dan zal tevens de prijsuitreiking zijn van het Koningsvissen en de Karperkoppelwedstrijd.

VOORAF INSCHRIJVEN VERPLICHT - Algemene Ledenvergadering op 29 oktober

Okt 2021

Op vrijdagavond 29 oktober zal de jaarlijkse algemene ledenvergadering worden gehouden van HSV Heusden, onder het genot van een hapje en een drankje. Tijdens deze bijeenkomst worden ook de prijzen uitgereikt aan de winnaars van het Koningsvissen, de Sportvisser van het Jaar en de Karperkoppelwedstrijd. Aanvangstijdstip is 20:00 uur in de Remise te Drunen. U bent als lid van onze hengelsportvereniging van harte welkom, maar dient zich vooraf wél in te schrijven. Aan de deur hoeft u vervolgens geen QR-code te laten zien. Dit kan door een e-mail te sturen naar secretariaat@hsvheusden.nl. Als bestuur van HSV Heusden kijken we er naar uit u de 29e oktober te mogen verwelkomen!

Uitslag witviswedstrijden 2 en 3 oktober

Okt 2021

De herfst heeft zijn intrede gedaan en dat was afgelopen weekend goed te merken aan de waterkant. Met name op zondag kwam de regen met bakken uit de hemel gevallen. Desondanks is er zowel op zaterdag als zondag gevist door een select gezelschap. Het Drongelens Kanaal was op zaterdag het wedstrijdwater en op zondag is er gevist aan de Maas bij Jonker Fris. De uitslagen van de wedstrijden kunt u inzien door op 'lees verder' te klikken.

Verslag karperkoppelwedstrijd

Sep 2021

Op een stralende 18 en 19 september heeft alweer de 9e editie van de karper-koppelwedstrijden plaatsgevonden. Ditmaal werd er door 6 koppels gevist op gracht 1 in Heusden. De eerste uren van de wedstrijd bleven vangsten uit, gelukkig was het in de najaarszon heerlijk vertoeven aan de waterkant.

Uitslag witviswedstrijden 25 en 26 september

Sep 2021

In het weekend van 25 en 26 september zijn er wederom twee witviswedstrijden gevist. De uitslagen van deze wedstrijden aan het Drongelens Kanaal en de Maas bij Jonker Fris kunt u inzien door op 'lees verder' te klikken.

Welkom

LID WORDEN?!