Karperkoppelwedstrijd zandafgraving Drunen - nog 1 plek vrij!

Donderdag, 20 september 2018

Van zaterdag 6 op zondag 7 oktober wordt er voor de tweede keer dit jaar een karperkoppelwedstrijd georganiseerd, ditmaal aan de zandafgraving in Drunen.

De inschrijving voor de wedstrijd liep storm, maar we hebben nog ruimte voor 1 koppel, je kunt je dus nog aanmelden als je er snel bij bent! Aanmelden kan door een mail te sturen naar karperwedstrijdhhvdp@hotmail.com

Tijdens de eerste karperkoppelwedstrijd van dit jaar in juni, die werd gevist aan Het Oude Maasje in Heusden, werden in totaal maar liefst 10 karpers in één nacht gevangen door de 8 koppels. Laten we hopen dat er ditmaal ook wat karper op de kant komt.

De prijsuitreiking van beide wedstrijden wordt verricht tijdens de Algemene Ledenvergadering op 12 oktober vanaf 20:00 uur in De Remise te Drunen.