Uitslag karperkoppelwedstrijd Zandafgraving Drunen

Vrijdag, 12 oktober 2018

Van zaterdag 6 op zondag 7 oktober is de tweede karperkoppelwedstrijd van dit jaar gevist, ditmaal aan de Zandafgraving in Drunen. Tijdens deze zonovergoten wedstrijd wisten 2 van de 5 koppels een karper te vangen.

Het koppel dat op de 1e plaats is geeindigd heeft 1 karper gevangen van 6,3 kg. De 2e plaats is voor het koppel dat een schitterende kleine spiegelkarper van bijna 5,0 kg wist te vangen. Het koppel dat de tweede plaats in de wacht heeft gesleept, heeft nog een tijdje bovenaan gestaan, maar werd uiteindelijk voorbij gestreefd door de geluksvogel die zich pas later op de middag bij zijn vismaat voegde en binnen 5 minuten de winnende karper wist te vangen.

In 2019 is de visvereniging voornemens om, wegens de uitstekende opkomst bij beide wedstrijden en het enthousiasme van de deelnemers, wederom twee karperwedstrijden te organiseren. Plaats en datum worden in de loop van 2019 bekend gemaakt.

Hieronder zijn de twee gevangen karpers op foto zichtbaar.
1e plaats: het koppel dat een schubkarper van 6,3 kg wist te vangen.

2e plaats: het koppel dat een schitterende spiegelkarper van 5,0 kg wist te vangen.