Agenda 2e Algemene Ledenvergadering 2018

Donderdag, 18 oktober 2018

Op vrijdagavond 26 oktober staat er een 2e Algemene Ledenvergadering op de planning. Aanvang om 20:00 uur in De Remise te Drunen. Mits u lid bent, bent u van harte welkom!

Aangezien tijdens de Algemene Ledenvergadering van 12 oktober 2018 niet tweederde van het aantal leden aanwezig was om te stemmen over enkele belangrijke onderwerpen die op de agenda stonden is het volgens de huidige statuten nodig om een 2e Algemene Ledenvergadering te houden.

Ondanks dat het bij deze tweede ALV niet noodzakelijk is dat minimaal tweederde van het aantal leden aanwezig is om te stemmen, nodigen we ieder lid toch van harte uit om aanwezig te zijn. Onderwerpen waarvoor de leden worden geraadpleegd betreffen een stemming over de vernieuwde statuten en een stemming over het voornemen tot fuseren met de drie overige hengelsportverenigingen die de Gemeente Heusden rijk is (HSV De Hut Vlijmen, HSV Vissers Geduld Nieuwkuijk en HSV Haarsteeg.

De agenda voor de 2e Algemene Ledenvergadering ziet er als volgt uit:

2e ALGEMENE LEDENVERGADERING
HHV “DE PARELVISSERS’’