Schema witviswedstrijden 2020 bekend

Vrijdag, 22 november 2019

Het schema voor de witviswedstrijden in 2020 is bekend waarbij de kalender goed gevuld is!

In de periode van half maart tot begin oktober worden er wedstrijden gevist op verschillende verenigingswateren én op diverse dagen. Ook staan er zelfs wedstrijden gepland in Boxmeer en in de Biesbosch.

Lijkt het u leuk om eens een wedstrijd mee te vissen dan kunt u aanvullende informatie vinden door HIER te klikken. Hierin staat ook vermeld hoe u zich kunt opgeven, wat het inschrijfgeld bedraagt voor een wedstrijd en waar u zich dient te melden op een wedstrijddag.

Veel visplezier toegewenst!