Openingsbijeenkomst HSV Heusden 31 januari

Vrijdag, 13 december 2019

Op vrijdagavond 31 januari bent u als lid van onze vereniging van harte welkom bij de feestelijke openingsbijeenkomst waar onder het genot van een hapje en een drankje kennis gemaakt kan worden met het bestuur van de fusievereniging HSV Heusden.

Naast een voorstelronde van de bestuursleden zal er aandacht zijn voor een doorkijk naar de activiteiten waar de vereniging mee aan de slag gaat en zal de nieuwe website worden toegelicht.

We hopen veel leden te mogen verwelkomen op deze avond om samen het glas te heffen op de nieuwe vereniging en een mooie toekomst voor de Heusdense hengelsportvisser!

Datum: 31 januari 2020
Tijdstip: 20:00 uur