Uitslag karperkoppelwedstrijd 10-11 oktober

Maandag, 12 oktober 2020

Hagel, onweer, langdurige regen. Het was niet het meest aangename visweer tijdens de karper-koppelwedstrijd. Desondanks streden 11 koppels aan Het Oude Maasje in Heusden om de felbegeerde podiumplekken. De koppels hadden een week de tijd gehad om de stek die geloot was te verkennen en aan te voeren. Door de plots sterk gedaalde watertemperatuur, vanwege het slechte weer, bleek echter dat de karpers tijdens de wedstrijd weinig trek hadden met als resultaat dat er slechts één koppel een karper wist te vangen.

Dit koppel, Johnny en Rens, blijkt zich echt thuis te voelen op Het Oude Maasje aangezien dit de tweede keer is dat ze de 1e prijs in de wacht slepen aan dit water. Heren, van harte gefeliciteerd!

Foto: Johnny met de gevangen karper van 11 kg die goed bleek te zijn voor de 1e plek.

Ook volgend jaar organiseert HSV Heusden weer een karper-koppelwedstrijd. Datum en wedstrijdwater worden komend jaar bepaald. Heb je interesse om een keer deel te nemen? Meld je dan aan via ons secretariaat: secretariaat@hsvheusden.nl