Wedstrijdschema witvissen 2021 bekend

Woensdag, 10 februari 2021

Het wedstrijdschema voor het witvissen voor 2021 is bekend! Verschillende verenigingswateren worden bevist op de donderdagavond en zaterdag- en zondagochtenden. Dit jaar heeft de wedstrijdcommissie ook een jeugdviswedstrijd op de kalender staan. Wil je meedoen? Klik op "lees verder" voor het wedstrijdschema en de wijze waarop je je kunt inschrijven.

Het wedstrijdschema kunt u vinden onder het kopje 'wedstrijden' - 'witvis'. Daar vindt u ook het concoursreglement. Ook kunt u beide documenten inzien door op de blauw gekleurde woorden te klikken in dit nieuwsbericht. Bij het wedstrijdschema staat uitgelegd op welke wijze u zich kunt inschrijven voor een wedstrijd. Daar vindt u ook de contactgegevens van de wedstrijdcommissie.

Het bestuur van HSV Heusden hoopt dat alle wedstrijden, of in ieder geval zoveel mogelijk, gewoon doorgang kunnen vinden dit jaar en wenst alle wedstrijdvissers dan ook een sportief en vermakelijk jaar toe!