Sportvisser van het Jaar 2021 - wijziging totaalscore

Donderdag, 9 september 2021

Ook 2021 is een bijzonder jaar gebleken voor onze wedstrijdkalender, aangezien Corona er wederom voor heeft gezorgd dat we slechts een deel van de geplande wedstrijden hebben kunnen vissen. Oorspronkelijk waren er 56 gepland, maar zullen er naar verwachting 27 worden gevist. De wedstrijdcommissie heeft daarom besloten om een wijziging aan te brengen in de optelling van de individuele totaalscore. Voor de Sportvisser van het Jaar 2021 worden nu de 14 beste individuele wedstrijdprestaties (zaterdag en zondag) bij elkaar opgeteld en dat zorgt voor de totaalscore. Voor vragen kunt u terecht bij de wedstrijdcommissie.