Verslag karperkoppelwedstrijd

Dinsdag, 28 september 2021

Op een stralende 18 en 19 september heeft alweer de 9e editie van de karper-koppelwedstrijden plaatsgevonden. Ditmaal werd er door 6 koppels gevist op gracht 1 in Heusden. De eerste uren van de wedstrijd bleven vangsten uit, gelukkig was het in de najaarszon heerlijk vertoeven aan de waterkant.

Na enkele vangsten van brasems waren Jeroen en Frank in de nacht de gelukkige vangers van een tweetal karpers van 5 en 11.2kg en gingen daarmee aan kop van de wedstrijd. Op alle andere stekken bleef het akelig stil totdat Marco en Geert op de valreep in de ochtend nog een vis van 8.6kg wisten te vangen en daarmee hun 2e plek veilig wisten te stellen.

Ondanks de beperkte vangst was het weer een gezellige wedstrijd, op naar de volgende! Onder genot van een hapje en drankje zal de prijsuitreiking plaatsvinden tijdens de ALV op 29 oktober.

Hieronder de grootste vangst van de wedstrijd en tevens de winnaar gevolgd door de runner-up.