HSV Heusden organiseert jeugdwedstrijd op 20 juli!

Dinsdag, 19 juli 2022

Vlak voor de zomervakantie organiseert HSV Heusden op woensdagavond 20 juli van 18:30 - 20:00 uur een viswedstrijd voor haar jeugdige leden aan De Vliet. Vanaf 18:00 uur kan je een steknummer afhalen bij de brug aan de Brugkamp in Haarsteeg. Deelname is gratis en er wordt voor wat lekkers gezorgd. Ben je nog geen jeugdlid? Meld je dan nu nog gratis aan via onze website onder het kopje 'Vergunningen' en dan 'Gratis Jeugdvergunning'. Neem gerust ook je vriendjes en vriendinnetjes mee als ze ook willen vissen!