HSV Heusden en Jeugdvakantiewerk Vliedberg Nieuwkuijk slaan de handen ineen

Zaterdag, 3 september 2022

Onze jeugdcommissie is druk bezig met het organiseren van nieuwe activiteiten en initiatieven om de jeugd binnen de gemeente aan het vissen te krijgen. Maandag 29 augustus was er de jaarlijkse viswedstrijd georganiseerd door Jeugdvakantiewerk Vliedberg-Nieuwkuijk, een mooie gelegenheid voor ons als jeugdcommissie om de samenwerking aan te gaan.

Na wat belletjes over en weer met de organisatie van JVW, en de vraag waar wij als HSV Heusden hun mee konden helpen, kwamen we op het idee om het evenement te sponsoren.

Zo gezegd zo gedaan! Fabian en Hans van Hengelsport Vught, vonden het een top idee en wilden graag hun steentje bijdragen. Met hun hebben we een pakket samengesteld, die iedere deelnemer voor de wedstrijd in ontvangst mocht nemen.

Zo begonnen de bijna 50 deelnemers met een gloednieuwe hengel en emmer vol vismateriaal aan de wedstrijd, deze werd gevist op de 3 meren in Vlijmen. En niet zonder succes, het overgrote deel van de vissertjes wist een vis aan de haak te slaan, met hun nieuwe hengel.
Omdat we als HSV Heusden de kinderen willen stimuleren te blijven vissen, hebben we iedere deelnemer ook nog een gratis jeugdvergunning verstrekt. Zie hieronder voor enkele sfeerfoto's!

Al met al was iedereen heel enthousiast en zijn er al plannen in de maak voor volgend jaar. Maar hierover later meer…

Lijkt het je ook leuk om je in te zetten voor de vissende jeugd, meld je dan aan als vrijwilliger bij de jeugdcommissie, en stuur een mail naar secretariaat@HSVheusden.nl

Met vissende groet, De Jeugdcommissie.

Het vismateriaal voor ieder vissertje.

De jongste deelnemers vissen onder begeleiding van hun ouders, opa en oma.

De 3 meren het strijdtoneel van 29 augustus.