Zondag 10 September Haaienvissen

Maandag, 17 april 2023

Hallo Vissers, Sportvisserij Zuidwest Nederland heeft ons uitgenodigd om op 10 september met 8 jeugdleden van onze vereniging op haaien te gaan vissen. Deze dag is volledig verzorgd, het enige wat je mee hoeft te nemen is warme kleding. Het kost je dus niets!

We zullen zondagochtend rond 6.00 uur vertrekken vanuit Vlijmen, ook het vervoer is geregeld, dus daar hoef je je niet druk om te maken.
Ben je nieuwsgierig wat je kunt verwachten kijk dan even op deze site. www.barracuda-sportvisserij.nl.
Ben jij lid van HSV Heusden, ben je tussen de 14 en 20 jaar, heb je een zwemdiploma, en wil je graag mee, meld je dan aan via secretariaat@HSVHeusden.nl.

We kunnen maar 8 vissers meenemen, dus degenen die zich als eerste aanmelden, hebben de meeste kans om mee te gaan.

Met vissende groet,

De Jeugdcommissie HSV Heusden.