Jaarlijkse jeugdviswedstrijd HSV Heusden

Donderdag, 20 juli 2023

Op woensdag 12 juli was het weer tijd voor onze jaarlijkse jeugdviswedstrijd. Het strijdtoneel vond dit jaar plaats op de 3 meren te Vlijmen. De stekloting zou om 18.00 starten, maar het merendeel van de 13 deelnemers, was al ruim van tevoren aanwezig. Vol spanning keken de kinderen toe, welke stek er voor hun uit de loting zou komen. Daarna kreeg iedereen een half uur de tijd om zich voor te bereiden, zodat om 18.30 uur de dobbers te water konden gaan.

Er waren mooie prijzen te winnen, dus iedereen begon tot op het bot gemotiveerd aan de wedstrijd. Na een rustig begin, werd er gaandeweg meer vis gevangen. Tot het einde was het spannend wie de wedstrijd zou winnen.Maar het belangrijkste van vissen is dat je plezier hebt, dus uiteindelijk is iedere deelnemer een winnaar. Vandaar dat iedere visser dan ook een prijs heeft gewonnen. Zo konden alle kinderen met een tevreden gevoel naar huis.

We hopen dat iedereen volgend jaar weer mee doet. Bedankt allemaal voor de leuke avond. De uiteindelijke uitslag vinden jullie onder de foto.

1.Romano Geven
2.Jens van den Brand
3.Jax Tausch
4.Jens van Beijnen