Aankondiging Jeugdviswedstrijd 23 Mei

Vrijdag, 5 april 2024

Donderdag 23 mei is het weer zover, dan vissen we met jullie onze jaarlijkse jeugdwedstrijd. Ben je niet ouder als 16 jaar en lid van onze vereniging, dan dagen we jullie uit de strijd aan te gaan.We gaan vissen van 18.30 tot 20.00 uur op De 3 Meren tussen Vlijmen en Haarsteeg.

De stekloting begint om 18.00 uur aan de waterkant. Uiteraard mag je iemand meenemen die je aan de waterkant kan meehelpen.We vissen alleen met de vaste hengel, en je moet een leefnet meenemen, zodat we na de wedstrijd, alle gevangen vissen kunnen tellen en wegen.

Hoewel het een wedstrijd is, zijn jullie voor ons allemaal winnaars, dus voor iedere deelnemer is er een prijs.

Wil je meedoen, meldt je dan aan via een mail te sturen naar: secretariaat@hsvheusden.nl

Deelname is gratis, en je kunt je inschrijven tot dinsdag 21 mei. Na inschrijving krijg je van ons een bevestiging van deelname.

We hopen jullie donderdag de 23e mei, in grote getalen aan de waterkant te zien!

Met vissende groet, De Jeugdcommissie.