Algemene Ledenvergadering - VOORAF INSCHRIJVEN VERPLICHT

Vrijdag, 29 oktober 2021 (20:00)

Remise, Drunen

Op vrijdagavond 29 oktober zal de jaarlijkse algemene ledenvergadering worden gehouden van HSV Heusden, onder het genot van een hapje en een drankje. Tijdens deze bijeenkomst worden ook de prijzen uitgereikt aan de winnaars van het Koningsvissen, de Sportvisser van het Jaar en de Karperkoppelwedstrijd. Aanvangstijdstip is 20:00 uur in de Remise te Drunen. U bent als lid van onze hengelsportvereniging van harte welkom, maar dient zich vooraf wél in te schrijven. Dit kan door een e-mail te sturen naar secretariaat@hsvheusden.nl. Als bestuur van HSV Heusden kijken we er naar uit u de 29e oktober te mogen verwelkomen!