Prijzen 2024

Voor 2024 gelden de onderstaande prijzen. Meer informatie over de verschillende mogelijkheden voor lidmaatschap en vergunningen vindt u onder ‘Vergunningen’. Hier kunt u ook de vergunningen digitaal aanvragen of vinden bij welke winkelier u de vergunning kunt aanschaffen.

Hoofdlid
(vanaf 14 jaar)
Via de website kost het lidmaatschap €30,- per jaar en dan ontvangt u de VISpas

Aanschaf van een lidmaatschap bij Hengelsport Vught in Vlijmen of Dierenspeciaalzaak van Vugt in Drunen is ook mogelijk. U betaalt dan €35 i.v.m. bijkomende administratiekosten. U ontvangt dan direct bij aanschaf een Voorlopig Bewijs van Lidmaatschap en kunt dan direct vissen.
Sublid
(vanaf 14 jaar)
Sublidmaatschap kost €20,- per jaar en daarbij ontvangt u de VISpas

Sublidmaatschap is mogelijk wanneer u bij een andere hengelsportvereniging hoofdlid bent. Dubbele afdracht kunt u terugvragen bij Sportvisserij Nederland.
Jeugdvergunning
(tot 14 jaar)
Jeugd tot 14 jaar kunnen een gratis vergunning aanvragen waarmee zij onder bepaalde voorwaarden kunnen vissen op onze wateren.
Jeugdlid
(tot 14 jaar)
Wil men met meer dan 1 hengel vissen of nachtvissen? Dan heeft men een JeugdVISpas nodig. Deze kost €7,- per jaar.

Aanschaf van een jeugdlidmaatschap bij Hengelsport Vught in Vlijmen of Dierenspeciaalzaak van Vugt in Drunen is ook mogelijk. U betaalt dan €9,50 i.v.m. bijkomende administratiekosten. U ontvangt dan direct bij aanschaf een Voorlopig Bewijs van Lidmaatschap en kunt dan direct vissen.
 Dagvergunning
Dagvergunning kost €5,- Te koop bij Hengelsport Vught in Vlijmen of Dierenspeciaalzaak van Vugt in Drunen
Weekvergunning
Weekvergunning kost €10,- Te koop bij Hengelsport Vught in Vlijmen of Dierenspeciaalzaak van Vugt in Drunen
 Ligplaats aan botensteiger Gracht 1 te Heusden
Ligplaats €50,- per jaar
 Ligplaats aan botensteiger Jachthaven te Heusden
Ligplaats kost €50,- per jaar plus éénmalig borg voor de sleutel van de poort á €12,50
 Ligplaats in Haven
Haarsteegse Wiel
Ligplaats kost €40,- per jaar inclusief parkeervergunning voor haven.

Als u vragen heeft over de prijzen of het lidmaatschap, dan kan u contact opnemen door een email te sturen naar: ledenadministratie@hsvheusden.nl