Vernieuwd boten- en steigerreglement

Vrijdag, 5 oktober 2018

De visvereniging beschikt over twee botensteigers, beide in Heusden. Hiervoor is een nieuw boten- en steigerreglement opgesteld. Meer informatie klik op 'lees verder'.

We hebben een steiger met botenligplaatsen aan gracht 1 te Heusden en een steiger met ligplaatsen in de haven van Heusden aan de Maas. Momenteel zijn wij bezig om de steigers op te knappen zodat ze er de komende jaren weer piekfijn uitzien. Mocht u een boot hebben liggen, of bent u van plan een boot neer te leggen aan een van de twee steigers, dan is vanaf 2019 het vernieuwde reglement van kracht.Om een bootvergunning aan te vragen dient u tevens lid van de vereniging te zijn.

Klik hier om het reglement de downloaden