OPGELET: Grachten 2 en 3 niet bevisbaar op 16 en 17 september

Donderdag, 14 september 2023

In verband met een viswedstrijd is het niet mogelijk om op zaterdag 16 tot en met zondagochtend 17 september te vissen aan Grachten 2 en 3 (de middelste en bij de scheepswerf). Als u op een van beide dagen toch aan het vissen bent, is het conform het reglement behorende bij de VISpas van HSV Heusden, verplicht om op aanwijzing van het bestuur te verhuizen naar een plek buiten het wedstrijdtraject. Rondom beide wateren worden ook bordjes geplaatst met deze mededeling. Alvast bedankt voor eenieders medewerking.